Price List

Overnights Prices

Become a member of the FFCAM and you will benefit from special rates on overnights prices in the centre, as well as in CAF huts.

Nuitée Chalet alpin l'Eychauda (FFCAM) Tarifs 2018
From Sunday 10/01/2017 to Sunday 09/30/2018
  Category Type Rates
PUBLIC Individual Adults 18.70 €
-18
Group* Adults 14.95 €
FFCAM Individual Adults
Guides
Supervisors
-25 11.20 €
High Mountain Guides 7.50 €
Group* Adults
-25
Supervisors
Partner Association Individual All 13.10 €

IMPORTANT : Un supplément chauffage est perçu sur toutes les nuitées en période de chauffage pour déterminer le tarif hiver.

Les tarifs préférentiels FFCAM et associations réciprocitaires sont accordés aux adhérents en possession de leur carte et à jour de leur cotisation anuelle. Pour les association réciprocitaires, la carte doit porter le timbre.

La notion de groupe, FFCAM ou non, est définie à partir de 9 usagers payants pour une nuit au minimum et un règlement collectif.

Un "encadrant" pouvant prétendre à une gratuité dans les chalets de montagne est :
- un cadre fédéral FFCAM, bénévole en situation d'encadrement de stages ou de collectives, titulaire d'une carte de gratuité de l'année en cours.
- un guide, membre de la FFCAM, à jour de sa cotisation en situation d'encadrement exclusivement.

Une gratuité "encadrant" est accordée lors des stages FFCAM pour 4 stagiaires membres de la fédération.

Tourist tax : 0,20 € par night and per person (more than 13 years old)

tarif hiver 17/18

1/2 pension....... 25 €

Repas du soir....18,5€

Petit déj............. 8 €

Panier repas...... 8 €

The meals

The food offered at the Eychauda is a local cuisine uniting quality and quantity… For dinner, we offer a unique 3 course meal.
We cook local and fresh products (we get fresh products delivered 3 or 4 times per week) to make varied meals.
Desserts are homemade. Please tell us if you are celebrating a birthday, we will take it into account while composing the menu.

At breakfast, the muesli is organic and the jam is made in an artisanal jam factory in the Hautes Alpes.